пʼятницю

Ура! Канікули!


Дорогі діти! Шановні батьки!

2019-2020 навчальний рік був схожим на полосу перешкод, але ми достойно її подолали і дісталися фінішу. Хочу сказати, що я пишаюся вами, мої дорогі учні, вашою витримкою, наполегливістю, терплячістю і старанністю.
Батькам я безмежно вдячна за розуміння, підтримку і співпрацю. У нелегкий час випробування дистанційним навчанням Ви підставили мені своє дружнє плече і довели, що разом ми здатні подолати будь-які труднощі!
Попереду нас усіх чекає нагорода – літні канікули. Хочу, аби вони були сповнені сонячного настрою і веселкових вражень.
Відпочивайте, засмагайте, купайтеся… одним словом – набирайтеся здоров’я і сил! А ще не забувайте про своїх вірних друзів – книги! Мандруйте сторінками класичних і сучасних дитячих творів.
І неодмінно повертайтеся 1 вересня до школи. Я чекатиму на вас!

Щасливих канікул!!!

З любов’ю, ваш класний керівник

Немає коментарів:

Дописати коментар