середу

Вітаю, мої випускники!


Сьогодні у вас, дорогі мої діти, знаменний день і зворушлива подія – шкільний випускний вечір. Це свято найкращої пори в житті людини – свято юності. Я щиро вітаю вас з цим прекрасним святом і хочу сказати, що дуже-дуже усіх вас люблю. І як ваша класна мама, бажаю вам, мої любі діти, щасливої, квітучої, веселкової долі!

Як кожна мама, хочу щастя для дітей,
Хай радість поруч йде, у ногу з вами,
Для посмішки хай буде тисяча ідей,
І добрі люди ходять вашими стежками.

Як кожна мама, хочу дітям лиш добра,
Хай янгол буде завжди за плечима!
І та дорога, яку кожен з вас обрав,
Бідою й злом не буде одержима!

Як кожна мама, хочу дітям довгих літ,
Здоров’я хай дарує Бог вам з неба!
Щоб був успішним і немарним ваш політ,
І щоб усе в житті в вас було так, як треба!


З любов’ю, завжди ваша класна мама


P.S. На згадку про шкільні роки дарую вам це відео:


Немає коментарів:

Дописати коментар