пʼятницю

Обійди стороною згубні звички


Здоровий спосіб життя – це не лише характер людської поведінки, яка позитивно впливає на здоров’я, це набагато глибше поняття, це стиль життя і мислення. Поняття «здоровий спосіб життя» з’явилося не дуже давно, але дотримуватися його принципів люди намагалися віддавна, адже ще античні філософи стверджували: «Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього ніщо».
12 березня у стінах Омельницької філії імені академіка М.А.Доллежаля КЗ «НВК «Основа» пройшов спортивно-оздоровчий флешмоб «Обійди стороною згубні звички». Захід не просто продемонстрував протест шкідливим звичкам, а найперше показав, як учні школи намагаються своїм прикладом донести важливість здорового способу життя одноліткам.
Флешмоб проходив у декілька етапів, прийняти участь у яких мали змогу усі охочі. Окрім пропаганди здорового способу життя, школярі показали ще й високі спортивні результати. Кращими у швидкості (номінація «Обведення фішок») виявилися: Сєдова Наташа (7 кл.), Щербина Даша, Корховий Денис, Трохимчук Міша, Рибін Артем (8 кл.), Литвиненко Віка (9 кл.). Найвищу майстерність у влучності (номінації «Штрафні кидки» і «Кидки з точок») показали: Ахмедова Саша (5 кл.), Петрова Катя, Семенова Аня, Дідик Лєна (7 кл.), Трохимчук Нікіта, Попогриз Денис, Якубовський Сергій (8 кл.), Петровська Свєта, Литвиненко Віка, Дідик Саша, Довженко Влад (9 кл.).
Дружня атмосфера та гарний настрій допомогли дітворі якнайкраще зосередити увагу на основних засадах формування здорового способу життя та відповідальному ставленні підростаючого покоління до власного здоров’я, весело й цікаво провести час.
На завершення дійства всім бажали здорового гумору, здорового духу і звісно ж здорового тіла! А ще школярі вирішили передати естафету друзям з інших шкіл: «Долучайтеся до флешмобу «Обійди стороною згубні звички», бо тільки разом ми створимо здорову Україну!»

Здоров’я – це сила! Здоров’я – це клас!
Хай буде здоров’я у вас і у нас!
Здорове тіло має сильний дух!
Здоров’я – це життя! Життя – це рух!
Звички згубні стороною обійдемо!
Здорове життя собі оберемо!
Гартуймо тіло кожної дитини!
Здорові діти – майбутнє України!

Немає коментарів:

Дописати коментар