неділю

«Я – козак, а я – козачка!» – змагання зі спортивного багатоборства


         Ще з часів Київської Русі наші пращури цінували здоров’я, загартованість, спритність. Свою силу, винахідливість, кмітливість вони проявляли в іграх, забавах, які часто проводили у традиційні свята українців.
         Саме до свят, які об’єднало 14 жовтня – Дня захисника України, Дня українського козацтва та Свята Покрова Пресвятої Богородиці – були приурочені змагання зі спортивного багатоборства «Я – козак, а я – козачка!».
         У силі та спритності змагалися як хлопці, так і дівчата, – усі бажаючі з 5 по 11 клас. Серед учасників змагань був і учень нашого 10 класу, наша гордість, староста, Владислав Проскура, який посів почесне І місце за найбільшу кількість підтягувань.


Вітаємо однокласника! Бажаємо подальших перемог!

Немає коментарів:

Дописати коментар