середу

«#СтопБулінг»

 

Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного. Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг.
Булінг (bullying, від анг. bully – хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей. Найбільш розповсюдженим є психологічний і фізичний булінг. Проте, як наслідок поширення ролі комунікаційних технологій (телефонного зв'язку, Інтернету та соціальних мереж), з’являється новий вид цькування – кібербулінг.


Булінг – це соціальна проблема всього світу, і Україна не є виключенням. В рамках всеукраїнської кампанії «#СтопБулінг» в Омельницькій філії імені академіка М.А.Доллежаля було проведено ряд заходів, серед яких: перегляд і обговорення документального фільму «Втеча Ронана» (9-11 кл.), інформаційне опитування «Чи знаєте ви, що таке булінг?» (5-6 кл.),  тренінг "STOP Булінг" (7-8 кл.).


Тема протидії булінгу знайшла відгук у серці кожного школяра, адже всі ми, діти і дорослі, стикалися з булінгом в тих чи інших проявах, стаючи жертвою або свідком, а багато хто взагалі це явище рахував як просто невихованість та агресивна поведінка. Діти ділилися своїми думками та надавали цікаві пропозиції щодо подолання цього явища. Усі учасники заходів прийшли до єдиної думки, що проблему булінгу може бути подолано у єдності та небайдужості кожного учасника цього процесу.


По завершенню заходів, школярі одержали інформаційні буклети Міністерства Юстиції, з яких можна дізнатися, які види булінгу існують та як діяти в ситуації, якщо ви стали свідком булінгу. У них також міститься інформація для батьків, чиї діти стали жертвами цькування або ж самі вчиняють насилля щодо інших дітей.


Омельницькі школярі закликають:
Не будьте байдужими! Не залишайтеся осторонь!
Зупинимо шкільне насилля! STOP Булінг!



Немає коментарів:

Дописати коментар