понеділок

Урок тверезості «Ми за тверезе життя»

     За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, «Здоров’я –це стан фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів». Здоров’я – найцінніше, що ми маємо. Його треба загартовувати та зберігати. Важливе значення у підтримці здоров’я має спосіб життя, формування якого залежить від нас самих, наших переконань і світоглядів.
   Багато людей нерозумно і довго випробовують стійкість свого організму, коли зловживають, наприклад, алкоголем, курять або вживають наркотики. Інколи дуже швидко, а інколи лише через тривалий час виявляються наслідки такого життя, спрацьовують зворотні зв’язки: людина хворіє на важкі, часом невиліковні хвороби.
  17 березня для учнів школи координатором громадського руху «Твереза Україна» собріологом Юрієм Григоровичем Оробцем було організовано і проведено «Урок тверезості». Завітали на цей урок і 9-класники. Підлітки у інтерактивній формі пригадали складові здоров’я та розглянули негативний вплив тютюну і алкоголю на організм людини.
     У людини завжди є вибір, як прожити своє життя і цей вибір дуже важливий.  Організатори сподіваються за допомогою своїх занять навчити дітей безалкогольному способу життя і допомогти їм стати успішними і здоровими у майбутьному.



Немає коментарів:

Дописати коментар